Neem contact met ons op
Heb je een vraag over een product, een bestelling of iets anders? Wellicht staat het antwoord op je vraag in onze veelgestelde vragen. Staat het er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Contact opnemen
Bel/WhatsApp ons
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag.
Stuur een e-mail
Vul het formulier in of stuur ons direct een e-mail.
Brievenbus Pakketjes
Garnizoenstraat 6
5363 VX Velp
Zakelijke bestelling
We horen graag van je.
Veelgestelde vragen
*Wat is de levertijd?
Er geldt een verzendtijd van 1-3 werkdagen. Onderstaand bestelschema kan worden aangehouden.*
Besteld op | Geleverd op |
Maandag voor 12:00 uur | Dinsdag |
Dinsdag voor 12:00 uur | Woensdag |
Woensdag voor 12:00 uur | Donderdag |
Donderdag voor 12:00 uur | Vrijdag |
Vrijdag voor 12:00 uur | Zaterdag |
Zaterdag | Maandag/Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |
*Let op: dit is een indicatie. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Brievenbus Pakketjes is afhankelijk van verschillende leveranciers en/of pakketdiensten. De levertijden zijn indicatief. Ondanks het feit dat wij deze indicatie zo zorgvuldig mogelijk bijhouden, kan het incidenteel voorkomen dat deze indicatie afwijkt van de werkelijkheid. Er kunnen nadrukkelijk géén rechten aan worden ontleend. Mocht er door omstandigheden een andere levertijd van toepassing zijn, dan word je hierover automatisch van op de hoogte gehouden.
Wij verzenden onze pakketjes in Nederland met de bezorgservice van PostNL. Zij bezorgen van dinsdag tot en met zaterdag. Doorgaans gebeurt dit binnen 24 uur. Echter kan PostNL dit niet garanderen. Het kan dus gebeuren dat er een vertraging in de bezorging is van 1 á 2 werkdagen. We willen je graag vragen deze 2 vertraagdagen af te wachten, voordat je contact opneemt met onze klantenservice. Houdt er ook rekening mee dat PostNL niet levert op zondag, maandag en de officiële feestdagen.
Uitzonderingen
- Waddeneilanden: vanwege de overtocht met de boot is er een extra bezorg dag nodig. Ook is er op de Waddeneilanden geen bezorging mogelijk op zaterdag en zondag.
- België: onze partners bezorgen van maandag tot en met vrijdag (geen bezorging mogelijk op zaterdag en zondag).
Middels de Track & Trace link in je orderbevestiging of verzendbevestiging kun je zien welke bezorgdienst voor jou onderweg is.
Zodra de betaling van je bestelling is voltooid, gaan we direct aan de slag met het verwerken ervan. Heb je een spelfout, of een fout in de adressering gemaakt? Geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door via e-mail of telefoon. We raden je aan om altijd zorgvuldig te controleren op eventuele fouten voordat je betaalt. Omdat in de meeste gevallen de bestelling direct wordt verwerkt kunnen we niet garanderen of het mogelijk is om wijzigingen aan te brengen of de bestelling te annuleren.
Als jouw bestelling via PostNL (brievenbuspost) is verzonden, kan het gebeuren dat er vertraging optreedt van 1 á 2 werkdagen (Let op: PostNL bezorgt niet op zondag en maandag). We vragen je dus nog even geduld te hebben gedurende deze mogelijke vertraging. Mocht je bestelling na twee werkdagen nog steeds niet zijn bezorgd, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We staan klaar om een passende oplossing te bieden!
Ondanks dat we hoogwaardig verpakkingsmateriaal gebruiken om ervoor te zorgen dat de artikelen goed beschermd zijn, hebben we niet altijd invloed op wat er gebeurd tijdens het transport. Stuur een mail naar [email protected] voorzien van een foto van je bestelling. Wij zorgen dan graag voor een passende oplossing.
Als je je bestelling plaatst van maandag tot en met vrijdag vóór 12:00 uur, kun je ervoor kiezen om je bestelling de volgende dag te laten bezorgen.
Let op: hoewel we streven naar tijdige leveringen, kan er onverwachte vertraging optreden bij onze koeriersdiensten. Zorg er daarom altijd voor dat je de Track & Trace goed in de gaten houdt.
Meestal zal de afzender zijn/haar naam op de kaart plaatsen. Mocht hij/zij het toch zijn vergeten, neem dan gerust contact met ons op. We kunnen de verzender een bericht sturen dat je graag wilt weten van wie het pakketje af komt. Wil hij/zij graag anoniem blijven? Dat mag. We hechten veel waarde aan de Privacy Wetgeving, dat betekent dat we nooit klantinformatie vrijgeven zonder directe toestemming.
Het kan zomaar zijn dat de afmetingen van de brievenbus kleiner zijn dan de wettelijke afmetingen van een brievenbusgleuf. De brievenbus kan ook overvol zijn of een andere reden waarom de bezorger het Brievenbus Pakketje niet kan deponeren. Staat de bezorger voor een gesloten deur en past jouw pakketje niet door de brievenbus? Dan probeert de koerier het eerst even bij de buren. Ook daar niemand thuis? Dan stopt hij bij de geadresseerde een briefje in de bus voor een nieuwe bezorgafspraak of het kan bij het afhaalcentrum worden afgehaald.
De koerier houdt een pakket wat niet bezorgd kon worden 5 dagen in zijn bezit. Daarna zal deze retour gestuurd worden.
Wordt het pakket geweigerd door de ontvanger? Dan zal de koerier deze weer mee terug nemen. Brievenbus Pakketjes kan hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden. Brievenbus Pakketjes zal hiervoor wel contact opnemen met de verzender.
Zorg dat de naam van het ziekenhuis, de afdeling en het kamernummer als extra adresgegevens worden ingevuld. Dit zijn heel belangrijke gegevens voor de bezorger. Als je deze niet invult, kan het voorkomen dat het pakketje niet bij de juiste ontvanger wordt afgegeven.
Ja, dit is mogelijk voor zakelijke orders. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden via het contactformulier, telefonisch via +31 (0) 6 2090 1323, of via [email protected]
- iDEAL
- Paypal
- Bancontact (Mistermoney)
- Op factuur (alleen voor zakelijke orders)
Je hebt het recht om ons binnen 14 dagen na ontvangst te laten weten of je jouw bestelling wilt retourneren of omruilen. Zodra we het bewijs van de retourzending hebben ontvangen, zullen we overgaan tot restitutie. Lees hier alle informatie over retourneren.
Let op: deze regeling geldt niet voor gepersonaliseerde producten.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Het kan zijn dat we de telefoon niet horen omdat we met man en macht druk bezig zijn om alle pakketjes in te pakken. Stuur ons dan een whatsapp/mail of sms. Of vul het webformulier zo volledig mogelijk in. We beantwoorden je vraag op werkdagen binnen 24 uur (vaak sneller).
- E-mail: [email protected]
- Webformulier
- Telefoon/Whatsapp/SMS: +31 (06) 20901323